Jarig!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Chengdu, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu Jarig!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Chengdu, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu

Jarig!!!!!!!!!!!!!

Door: Puk

Blijf op de hoogte en volg Puk

10 Augustus 2015 | China, Chengdu

Ni hao iedereen,

Toen ik gisterochtend heel vroeg wakker werd was de hele kamer versierd en mocht ik kadootjes uitpakken. Ik moest heel vroeg opstaan om op tijd bij de panda’s te zijn. ’s-Ochtends vroeg zijn de panda’s heel actief en in de middag niet. We hadden op weg naar de panda’s de meest vieze taxichauffeur ooit. Toen we daar aankwamen waren we blij dat we uit de taxi mochten en dat we een van de eersten waren. We gingen eerst naar de kleine panda’s en ondertussen zagen we allemaal volwassen panda’s. De babypanda’s waren nog maar paar dagen oud, want ze hadden nog geen vacht. Kijk maar naar de foto’s. Ik heb nog een leuke knuffel, chopsticks en een pandapen gekregen. Daarna zijn we in het hotel taart gaan eten. Die kregen we als verrassing, dat had opa geregeld. Toen zijn we met de metro naar Chunxu-street gegaan……. Shoppen! Eerst gegeten en toen naar de opera. Heel leuk!!!!!!! Ik ben pas heel laat gaan slapen, en de volgende dag (vandaag) al weer heel vroeg op…….. 5 uur. Op weg naar Nanjing. Ik zal veel foto’s er bij zetten.

Groetjes Puk

• 10 Augustus 2015 - 16:37

Oma En Opa:

Wat een belevenissen toch weer! En heel mooie foto's. Lief die babypanda's.
    Jammer dat het regende. Maar in het hotel is gelukkig een binnenzwembad, toch?
    Tot morgen weer, kusjes...............

• 10 Augustus 2015 - 19:58

Annet En Tonny:

Hoi Puk .
    Wat lief zeg die kleine Panda,s en heerlijk taart gegeten.
    Nu weer op naar Nanjing veel plezier en hopelijk niet te veel regen.
    Groetjes van ons