Laatste dag in Nanjing - Reisverslag uit Nanjing, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nanjing - Reisverslag uit Nanjing, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nanjing

Door: Puk

Blijf op de hoogte en volg Puk

18 Augustus 2015 | China, Nanjing

S’ morgens zijn we met de taxi naar oceaan wereld gegaan. Alleen het was zo druk dat we tegen de taxichaffeur hebben gezegd dat hij ons ergens anders kon afzetten. Je kon niet bij de parkeerplaats komen van Oceaan wereld. Jammer want ik had er heel veel zin in. Mama en papa dachten dat het zo druk was omdat het zondag was. En het lag bij een groot park dus iedereen ging iets leuks doen. We zijn terug gegaan naar het hotel en hebben daar lekker iets gegeten, daarna hebben we wat gelezen, kaartspelletjes gedaan en aan het begin van de avond zijn we naar een lichtstraat gegaan. Het was de laatste avond in Nanjing dus ik mocht zeggen waar we gingen eten. Ik heb voor de Pizzahut gekozen, dat was niet zo lekker als ik had gedacht. Op de terugweg zijn we nog wel langs een super grote boekwinkel gelopen en daar heb ik van de Minions nog een boek gekregen en nog van iets. De koffer van mij kan nu niet meer open, er zit te veel in om nog open te doen. Ik heb heel veel gekocht in China. Mijn andere nieuwe dingen gaan dan in de koffer van mama of papa want ik ben nog niet helemaal klaar.

Ik vond het leuk in Nanjing.

Groetjes, Puk



  • 18 Augustus 2015 - 17:07

    Oma En Opa:

    Je had dus een grotere koffer mee moeten nemen! Leuk dat bord met de treintijden. Stond het er ook in het Nederlands op? geintje..........
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Puk

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 6566

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

China 2015

Landen bezocht: