Onweer en regen op weg naar Chengdu - Reisverslag uit Pingyao, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu Onweer en regen op weg naar Chengdu - Reisverslag uit Pingyao, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu

Onweer en regen op weg naar Chengdu

Door: Puk

Blijf op de hoogte en volg Puk

03 Augustus 2015 | China, Pingyao

Vanmorgen zijn wij naar het vliegveld gegaan. Dit was 1,5 uur rijden vanaf Pingyao. Toen we aankwamen ging alles nog best wel vlot: security check, inchecken en de bagage drop. Toen we daar doorheen waren, hebben we meteen iets gekocht bij de Spar, twee flesjes water en chipjes (helemaal niet lekker, bah).We hebben ook nog een soort van koekjes gekocht.

Daarna gingen we naar onze gate (13 J) toen moesten we nog een half uur wachten. Toen had papa zin in een appel alleen die verkochten ze bijna nergens, alleen voor de sap. We gingen boarden, maar toen kregen we een half uurtje vertraging, vanwege het onweer. Hierna zijn we ingestapt, en naar de startbaan gereden. En toen begon het opnieuw te onweren en zijn we weer terug naar het vliegveld gegaan. Na een uur gingen we weer boarden en zijn we alsnog vertrokken J.

Vanavond heb ik al lekker gezwommen in het zwembad van het nieuwe hotel in Chengdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes PUK

• 03 Augustus 2015 - 17:55

Oma Els:

Nou dat was een reis met hindernissen,zeg. Gelukkig is alles weer goedgekomen en fijn dat er een zwembad is. Daar knapt een mens van op!!!!!!
    xxxxxxxxxx opa en oma.

• 03 Augustus 2015 - 19:24

Femke:

Lieve Puk! Wat leuk om te lezen en te zien waar jullie zijn en wat jullie allemaal aan het doen zijn! Het is allemaal maar weer een groot avontuur :) Wij vertrekken vannacht, we hebben er allemaal zin in. Jullie nog heel veel plezier! Helaas kunnen we pas weer op jouw blog kijken als we weer terug zijn. Veel liefs van ons allemaal xxx