Beijing: Tempel van de Hemel en de foodstreet - Reisverslag uit Peking, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu Beijing: Tempel van de Hemel en de foodstreet - Reisverslag uit Peking, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu

Beijing: Tempel van de Hemel en de foodstreet

Door: Puk

Blijf op de hoogte en volg Puk

02 Augustus 2015 | China, Peking

Tempel van de hemel en footstreet 1 augustus

Gisteren waren we bij de tempel van de hemel. Daar zag je allemaal tempels, en er was een pad die voor de keizer was , en er waren witte strepen, daar mochten de ministers lopen en daar naast, mochten de monniken lopen. En er was een winkeltje die in een soort van museum zat. Daar zaten twee mensen, en die verkochten kaarten een infoboekje over de tempel. Die heeft mama gekocht voor mij, het gelukkig wel in het Engels. Daarna zijn we met de metro naar footstreet gegaan. We zijn in mollen gegaan super leuk en mega groot. Daarna zijn we gaan lopen naar de insecten markt. Daar zijn allerlei winkeltjes. We zijn niet in alle winkeltjes gegaan het was zo druk daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Naar dat we de insecten markt gezien hadden en honger hadden gingen we een stukje lopen. En daar waren allemaal kleine eet stalletjes. Ik heb allerlei eten op een stokje gegeten, lamsvlees en garnalen maar ook stukjes fruit. Een soort grote fruitspies! Daarna zijn we met de metro teruggegaan naar de Hutong. Toen was ik moe!

Morgen gaan we vroeg met de trein mee naar Pingyao.

Groetjes Puk

• 03 Augustus 2015 - 12:10

Opa Ronny En Oma Els:

Bekend terrein, daar zijn we ook geweest, de foodstreet ook maar daar hebben we toen niets gegeten.

x van ons