Loopband en Hot springs - Reisverslag uit Nanjing, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu Loopband en Hot springs - Reisverslag uit Nanjing, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu

Loopband en Hot springs

Door: Puk

Blijf op de hoogte en volg Puk

14 Augustus 2015 | China, Nanjing

Loopband en Hot springs



Ik ben samen met papa vroeg op gestaan. Mama vond het heeeeel vroeg. Maar ik ben voor het eerst in mijn leven op een loopband gegaan in het hotel met mijn nieuwe sportschoenen. Ik vond het heel leuk en ook zwaar. Ik ging 8 km per uur en ik heb in totaal 2,6 km hard gelopen. Na het ontbijt, ik heb veel cakejes gegeten, zijn we met de taxi naar de hot springs gereden. Hot springs zijn allemaal baden, de een is nog warmer dan de andere. Je had een wijnbad, stonk naar wijn, en een koffie bad. Er was ook een bad met veel vissen erin, die dan aan je voeten gaan kietelen. Papa kon dat het langste volhouden, mama en ik vonden het niks. Het kietelde heel erg en mama ging er een beetje van gillen. Papa vond ons een stelletje helden op sokken. Ik vond het grote zwembad het leukste. Daar zaten allemaal harde waterstralen in die je aan kon zetten. Dat was leuk! Toen we terug waren in het hotel hebben we op de kamer gegeten, heel lekker met garnalen en biefstuk. Daarna zijn we met de metro een paar haltes verder op gegaan. Toen we boven kwamen waren er heel veel mensen aan het dansen in het park bij een heel oude stadsmuur. En nu ga ik slapen!

Doei,

Groetjes Puk



  • 14 Augustus 2015 - 15:52

    Bas En Sil:

    Van die visjes die aan mijn voeten knabbelen zou ik ook gaan gillen! En een wijn-en koffiebad?! Zonde! Kun je beter in een glas of beker doen en opdrinken!
    Knap hoor! 8 km per uur en 2,6km rennen! Dat is heel hard!

  • 14 Augustus 2015 - 16:26

    Oma En Opa:

    Nou zo'n wijnbad lijkt me wel wat..... grapje! Ik drink het liever op.
    En van die visjes zou ik ook de kriebels krijgen. Ze knabbelen wel je voeten schoon.
    Eerst lekker sporten en dan allemaal cakejes eten! Gezellig hoor.
    xxxxxxxxxx opa en oma

  • 15 Augustus 2015 - 11:33

    Annet En Tonny:

    Hoi Puk, Wat heb jij een te gekke vakantie .En die visjes aan je voeten nou wel vreemd hoor.
    Doe je de groetjes aan Papa en Mama.
    En geniet nog van je mooie reis.
    Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Puk

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 6558

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

China 2015

Landen bezocht: