13 augustus De Confucius tempel, boottocht en wink - Reisverslag uit Nanjing, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu 13 augustus De Confucius tempel, boottocht en wink - Reisverslag uit Nanjing, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu

13 augustus De Confucius tempel, boottocht en wink

Door: Puk

Blijf op de hoogte en volg Puk

14 Augustus 2015 | China, Nanjing

Ni Hao!

Vandaag zijn wij na het ontbijt met de metro naar de Confucius tempel gegaan.

Het was lastig te vinden en de borden waren niet duidelijk, ik heb onderweg wel een winkel ontdekt waar ze veel neplego verkochten. En daar heb ik een aantal poppetjes gekocht van Marvel. Cool! Toen we bij de Confucius tempel binnen waren zag ik niks leuks, allemaal tuinen en paadjes en beetje saai. Er was wel een zaal met dingen over de opium oorlog, daar heeft papa wat dingen over verteld. Maar ik weet niet meer waar het over gaat, hahaha! Er waren wel grotjes in de tuinen, daar kon je in en dat vond ik nog wel leuk om te doen.

Daarna zijn we op weg gegaan naar de boot, toen we in de boot stapten dacht ik: Leuk, we gaan allemaal dingen zien!. Maar het was hartstikke saai, ik zag huizen en water en dat was het. Het duurde een uur en dat was best lang. Papa was bijna in slaap gevallen!

Toen we zijn afgestapt, dat vonden we allemaal fijn, zijn we in het super leuk winkelgebied terecht gekomen. Ze hadden daar lekker eten en ik heb super gave schoenen gekregen. Kijk maar eens naar de foto! De veters geven een beetje licht in het donker. Op weg naar de metro zag ik nog een paar schoenen voor mezelf. Toen we in het hotel kwamen zagen we dat er op stond: adidadias. In plaats van adidas. Dat zei mama.

Tai zhen!

Groetjes Puk

Ps. Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat



  • 14 Augustus 2015 - 16:22

    Opa En Oma:

    Jammer van de saaie boottocht, er kan wel eens iets tegenvallen op zo'n mooie reis!
    Maar winkelen is altijd een succes. Leuk hoor van die legopoppetjes. Kan het allemaal nog in je koffer?
    Veel liefs weer van oma Els en opa Ronny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Puk

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 6561

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

China 2015

Landen bezocht: