Relaxen - Reisverslag uit Chengdu, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Chengdu, China van Puk Koning - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: Puk

Blijf op de hoogte en volg Puk

06 Augustus 2015 | China, Chengdu

Ni hao iedereen,

Vanmorgen zijn we wakker geworden en gaan ontbijten met Kiki en haar familie. Dat was heel gezellig. Zij gingen vandaag al weer terug naar Nederland. Eigenlijk wel jammer dat ze niet wat langer bleven, dan had ik nog lekker met hun kunnen zwemmen.

Daarna ben ik gaan zwemmen en toen we terugkwamen uit het zwembad hebben we de noedels gegeten die we van hun hadden gekregen. Die waren hartstikke lekker. Vanmiddag zijn we naar Jinli street gegaan, met de taxi. Het was weer best een eindje. Het is echt een heel grote stad. Daar heb ik nog wat leuke souvenirtjes gekocht. Het was daar heel druk……. En bloedheet, maar wel mooi. Nog een heel rare tibetaanse boom gezien, volgehangen met geldzakjes.

Papa en ik hadden nog een goed idee: we gingen het vliegtuigje overgooien, wat ik gisteren gekocht had. Dit deden we op de gang van het hotel. Totdat we een kroonluchter raakten en het glas naar beneden kwam. Er hangt een camera, nu maar hopen dat ze niets gezien hebben smiley!

Toen zijn we na het eten maar weer lekker gaan zwemmen in het buitenbad. Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Puk!!!!!!!!!!!!!!!!

• 06 Augustus 2015 - 16:42

Oma Els:

Leuk dat jullie Kiki nog hebben ontmoet. Je hebt een lekker drankje, zo te zien. Nou we hopen ook dat het goed afloopt met de kroonluchter. Maar er zullen wel vaker ongelukjes gebeuren in zo'n hotel. Ze zijn vast wel verzekerd! Fijn dat je iedere dag lekker kunt afkoelen in het zwembad.
    Nou schatjes, tot morgen. xxxxxxxxxx

• 06 Augustus 2015 - 22:07

Bas En Sil:

Wat een mooie foto's weer! Die Chinese man achter het buro; wat is hij aan het doen?zijn die rode zakjes de geldzakjes in die tibetaanse boom? En souveniertjes kopen! Leuk!
    Tot morgen! We zijn benieuwd naar jullie avonturen van morgen.

• 07 Augustus 2015 - 03:13

Puk De Koning:

Hoi Bas en Sil, die meneer was stempels aan het snijden, bijvoorbeeld naamstempels voor op een brief. Die rode zakjes zaten inderdaad in de tibetaanse boom.
    Groetjes Puk

• 07 Augustus 2015 - 10:54

Roos Jongbloets :

Wat leuk puk, ik hoop dat je nog veel plezier hebt en dat je nog een leuke vakantie hebt. Ik vind die draken lollie ook heel cool en hij zoet er lekker uit.
    Groetjes roos

• 08 Augustus 2015 - 15:51

Coen, Angela, Milou, Kiki En Mare Mateijsen:

Dat was een mooie boom Puk!
    Kiki vond het ook jammer dat ze niet nog even met je kon gaan zwemmen.
    Hele fijne dagen nog en morgen natuurlijk een hele fijne verjaardag en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier bij de panda's!!